Standaard verzending
NEDERLAND
Gratis levering voor bestellingen vanaf €50.
Onze pakketten worden via de standaarddienstverlening van PostNL geleverd. Verzending van uw bestelling is gratis bij besteding vanaf €50,-. De verzendkosten van uw bestelling beneden €50,- bedragen €6.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Mocht er iets mis gegaan zijn met uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail: info@biotech-shop.nl. Zij helpen u graag verder.
BESTELLEN VANUIT BELGIE
(volgens de in Nederland geldende voorwaarden) Onze pakketten worden via de standaarddienstverlening van PostNL geleverd. Verzending van uw bestelling is gratis bij besteding vanaf €50,-. De verzendkosten van uw bestelling beneden €50,- bedragen €6.
BETALINGEN
Welke betaalmethodes zijn er bij Biotech-shop?
Bij Biotech-shop heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen: iDEAL, PayPal, Creditcard
iDEAL (GRATIS) - Veilig en gemakkelijk online betalen in je eigen internet betaalomgeving.
PayPal (GRATIS) - Veilig en gemakkelijk online betalen via je eigen PayPal account.
Creditcard (GRATIS) - We accepteren MasterCard en Visa.
Levertijden
NEDERLAND
Uw bestelling wordt verstuurd met PostNL pakketservice en en zal doorgaans binnen 24 uur verzonden worden en binnen 1-2 werkdagen worden aangeboden op het door u gekozen verzendadres.
Wanneer deze termijn wordt overschreden brengen wij u hiervan tijdig op de hoogte.
De levertijd is voor bestellingen gedaan in het weekend wat langer.
PostNL levert de meeste bestellingen binnen 24uur af. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat ze een keer een dag later zijn. Wij hopen op uw begrip!
Onze pakketten worden via de standaarddienstverlening van PostNL geleverd. Dit betekent dat de bezorger ervoor kan kiezen om het pakket bij de buren af te leveren of om een nieuwe poging te doen op een andere dag wanneer je niet aanwezig bent tijdens het bezorgmoment. In beide gevallen ontvang je een briefje van PostNL in je brievenbus.
Indien je bij een tweede aflever poging niet aanwezig bent en de bezorger het pakket niet bij de buren heeft afgeleverd, zal het pakket bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt afgeleverd worden. De bezorger laat in dit geval een notitie bij je achter met het adres van deze specifieke locatie.
LET OP!
U pakket blijft maar 1 WEEK liggen bij het pakketpunt. Daarna wordt het geretourneerd naar de afzender. Het opnieuw versturen van uw pakket zullen wij dan wel in rekening brengen tegen de reguliere verzendkosten die Biotech-Shop hanteert.
Mijn bestelling volgen
Wil je graag weten wat de status van jouw bestelling is? Dat kan! Het bestelproces verloopt als volgt; na het afrekenen ontvang je een orderbevestiging, bewaar deze goed. Zodra het pakket het distributiecentrum verlaat, ontvang je een verzendbevestiging. Hier staan je Track & Trace gegevens in. Klik op de link om de status van je pakket te bekijken.
Is er iets misgegaan?
Neem contact op met onze Klantenservice per mail: info@biotech-shop.nl, wij helpen je graag bij het traceren van je pakket.
Retourneren
Producten kunnen binnen een termijn van 14 dagen na levering worden geretourneerd. Wanneer u heeft gemeld de producten te willen retourneren dienen deze binnen 14 dagen aantoonbaar retour verzonden te zijn naar Biotech-shop.
Retouradres:
Biotech-Shop
Zuidplein Hoog 443
3083BE Rotterdam
Voor producten waar hygiëne van belang is, zoals tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes, oliën en andere gesealde producten, geldt dat deze enkel ongeopend en in ongeschonden staat retour mogen.
In geval van retour worden het aankoopbedrag en de heenverzendkosten vergoed, de retourzending is voor uw rekening. Het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroepping terugbetaald worden.
Mocht een product u niet in goede staat bereiken dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij adviseren u direct een duidelijke foto te nemen van de staat van het pakket bij ontvangst. Producten die u niet in goede staat bereiken dienen, na contact met de klantenservice van de Biotech-Shop, eveneens te worden geretourneerd, de bijdrage in de verzendkosten wordt in dat geval per zaak beoordeeld. Artikelen waarvan de veiligheidsverpakking is verbroken kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met de klantenservice van Biotech-Shop.